Materiale electrice si corpuri de iluminat - magazin online | Materiale Electrice
031 805 44 41 / (42) (43)
office@consolight.ro
Brosuri
Facebook
LinkedIn
YouTube
Instagram
  • Despre noi
    • Reteaua nationala
    • Servicii
    • Portofoliu proiecte
    • Brosuri
    • Parteneri Consolight
  • Panouri Fotovoltaice
  • Promoții
    • Campanie Schneider Electric Revanzatori
    • Campanie Schneider Electric Instalatori
    • Cammpanie instalatori: mySchneider Rewards
    • Campanie Revanzatori mySchneider Rewards
    • Promotie Elmax – Benzi electroizolatoare
  • Elmax
    • Gama completa Elmax
    • Paturi de sarma pentru sustinerea cablurilor
    • Jgheab cu îmbinare rapida
    • Jgheaburi metalice Elmax
    • Makel, aparataj de camp pentru uz civil
    • Despina, aparataj standard german
    • Banda electroizolatoare Elmax
  • Soluții
    • Iluminat profesional
      • Iluminat inteligent – Philips WIZ
      • Iluminat Festiv
      • Soluții profesionale de iluminat TRILUX
    • Cablare structurata
      • Agenda Construcțiilor: Cabinete de server marca Elmax
      • UPS-uri NIKY S de la Legand
      • UPS-uri DSP EVO de la Legrand
      • UPS-uri 9E de la Eaton
      • Fise tehnice
  • Presa
    • Consolight 25 de ani – acoperire media națională
    • Revista Electricianul
    • Consolight la ROFMEX 2019
    • Revista Electricianul: Consolight la IEAS 2019 – Brand Elmax
    • Agenda Construcțiilor: Cabinete de server marca Elmax
    • Revista Electricianul: Elmax, un nou brand pe piața de electrice!
    • Revista Forbes România despre Consolight
    • ELECTRIC ARENA – un eveniment promovat de Revista Electricianul
  • Blog
  • Cariere
  • Contact
  • FEGIME

Cariere

Home Cariere
Cariere Consolight
Bine ai venit la Consolight!

De 25 de ani evoluăm constant devenind un important lider în distribuția de materiale, tehnologii și servicii electrice din România.  Având 200 de angajați și locuri de muncă variate, Consolight are operațiuni în toată țara, variind în funcție de locație.  Identificarea și livrarea soluțiilor care îmbunătățesc eficiența infrastructurii caselor, clădirilor, orașelor și implicit calitatea vieții și care economisesc resurse, ne conduc în munca noastră. Ne încurajăm colegii să se se implice în toate proiectele firmei şi vedem diversitatea ca un beneficiu. Compania noastră încurajează păstrarea unui echilibru sănătos între planul profesional şi cel personal, în promovarea creativităţii şi a satisfacţiei la locul de muncă. Permanenta adaptare a perspectivei de business la tehnologiile digitale este parte a strategiei de dezvoltare a firmei.

Pentru ca toate aceste obiective să poată deveni realitate, îi privim pe angajații noștri ca pe cea mai importantă resursă și ne străduim permanent să oferim un mediu de lucru sigur.

Dezvoltarea echipei

Susținem continuu dezvoltarea echipei noastre oferind locuri de munca de înaltă specializare, într-o piată dinamică, în plină evoluție.

Profită de oportunitatea de a te alătura unei echipe energice și entuziaste! Suntem permanent în cautare de oameni cu potențial. Pentru asta, te rugăm să consulți lista și să identifici postul care ți se potrivește cel mai bine.

Chiar dacă în prezent nu avem un post deschis pentru calificarea ta, trimite-ne totuși CV-ul tău la resurseumane@consolight.ro

Suntem în căutare de…

INCARCA CV
INGINER SISTEME FOTOVOLTAICE
INGINER VANZARI
BACK OFFICE AGENT SERVICII CLIENT
COORDONATOR FLOTA AUTO
DIRECTOR VANZARI BUCURESTI
LUCRATOR COMERCIAL IN DEPOZIT
OPERATOR PC DEPOZIT
PROJECT MANAGER
RETAIL CHANNEL MANAGER
SPECIALIST ACHIZITII
INGINER SISTEME FOTOVOLTAICE
INGINER SISTEME FOTOVOLTAICE

ORAS: BUCURESTI

NUMAR POZITII DESCHISE: 2

 

Responsabilitățile postului:

  • Asistență și consiliere tehnică în implementarea proiectelor;
  • Întocmirea documentației tehnice aferentă proiectelor;
  • Consultanță tehnică în fazele de ofertare și proiectare ale unui sistem;
  • Soluționarea în timp util a cererilor primite de la potențialii clienți;
  • Menținerea legăturii cu clienții firmei;
  • Susținerea ofertelor în față clienților și discuții cu aceștia pentru detalii tehnice
  • Asistență tehnică pe parcursul execuției proiectelor și realizarea modificărilor de rigoare pentru a oferi cele mai bune soluții;
  • Cunoașterea pieței: principalii clienți, producători, competitori.
  • Studiul gamei de produse de la furnizori în vederea alegerii celei mai convenabile oferte;

Cerințe:

  • Abilitatea de a interpreta și înțelege schmele electrice și specificațiile tehnice, precum și abilitatea  de a interpreta informațiile relevante.
  • Pasiune pentru domeniul energiei regenerabile.
  • Orientat(ă) către învățarea și dezvoltarea continuă.
  • Capacitatea de analiză si sinteză .
  • Experiența de minim 1 an în domeniul sistemelor fotovoltaice reprezintă un avantaj important.
  • Absolvent(ă) a unei instituții de învățământ superior într-unul dintre domeniile: Electronică, Inginerie Electrică, Automatizări sau conex ingineriei.
  • Abilități tehnice și practice în domeniul ingineriei electrice.
  • Cunoștințe de limba engleză.
INGINER VANZARI

INGINER VANZARI

ORAS: BUCUREȘTI, IAȘI, CLUJ-NAPOCA, SUCEAVA, BOTOȘANI, BRAȘOV, SIBIU, HARGHITA, TG. MUREȘ, CONSTANȚA, CRAIOVA, PITEȘTI

 

Responsabilitățile postului:

  • Dezvoltarea și gestionarea portofoliului de clienți asigurând îndeplinirea obiectivelor de vânzări stabilite de către companie.
  • Gestionarea întregului proces de vânzare, fiind responsabil de realizarea volumelor de vânzări și stabilirea relațiilor de parteneriat cu toți clienții, respectând standardele și politicile companiei.
  • Urmărirea și respectarea procedurilor și instrucțiunilor la nivel de companiei.
  • Consilierea, informarea și gestionarea relației comerciale cu clienții existenți.
  • Raportarea activității și colaborarea strânsă cu toate departamentele pentru finalizarea cu succes a procesului de vânzare;
  • Promovarea produselor si serviciilor companiei prin vânzări directe și dezvoltarea unei bune imagini în piață.

Cerințe:

  • Absolvent(a) de studii superioare cu diploma de licenta de lunga durata a unei institutii de invatamant superior profil economic sau tehnic.
  • Minimum 3 ani experiență în vânzări de produse sau servicii în industria materialelor electrice / sanitare / construcții/.
  • Mod de lucru dinamic și participativ, ești motivat de mixtul activităților de birou (analize, rapoarte ședințe) cu cele de teren (vizite clienți).
  • Excelente abilități de Office și experiență de lucru cu sistem ERP, CRM, BI
  • Experiență în realizare de bugete, targete, rapoarte și analiză și sinteză a vânzărilor.
  • Disponibilitate pentru deplasări în țară
  • Foarte bune abilităţi de prezentare la nivel profesional
  • Foarte bune abilitaţi de rezolvare a problemelor
  • Foarte bune abilităţi de comunicare
  • Fluenta in limba engleza
  • Permis de conducere categoria B

BACK OFFICE AGENT SERVICII CLIENT

BACK OFFICE – AGENT SERVICII CLIENT

ORAS: BUCURESTI (SEDIUL CENTRAL, MILITARI, OTOPENI)

NUMAR POZITII DESCHISE: 3

 

Responsabilitățile postului:

  • Functioneaza ca punct de contact intre client si agentul de vanzari pe de o parte, respectiv departamentele interne ale Companiei pe cealalta parte (ofertare, achizitii, financiar, logistica, etc) cu scopul de a facilita comunicarea cu clientii si de a raspunde solicitarilor acestora.
  • Prezinta si promoveaza produsele/solutiile/serviciile din portofoliul companiei, evidentiaza avantajele lor competitive si consiliaza clientii/prospectii privind solutiile tehnice cele mai potrivite nevoilor acestora.
  • Administeaza clientii arondați, din portofoliul repartizat prin conceperea, initiere și administrarea corespondenței oficiale cu clientii in stransa legatura cu echipa de vanzari si/sau Directorul de vanzari de tara
  • Cunoaste conditiile comerciale stabilite in contractele de vanzare-cumparare
  • Colaboreaza indeaproape cu departamentul de ofertare
  • Intocmeste oferta tehnico-comerciala in functie de specificatii si/sau disponibilitatea produselor dar si in  conformitate cu informatiile primite de la echipa de vanzari
  • Se asigura ca ofertele sunt transmise in timp util catre colegii din Departamentul Vanzari
  • Asigura urmarirea evolutiei si a finalizarii ofertelor realizate si informeaza inginerul/reprezentantul de vanzari in cazul in care acestea raman fara raspuns din partea clientului
  • Pastreaza o evidenta a contractelor de vanzare-cumparare aferente clientilor din portofoliu (inregistrare in ERP), urmareste platile
  • Intocmeste documentatia specifica activitatii in ERP, inclusiv a eventualelor reclamatii aparute

Cerințe:

  • Studii cu profil tehnic ( Constructii, Energetica, Instalatii electrice) – reprezinta un avantaj
  • Experienţă în domeniul materialelor electrice sau disponibilitate de a acumula informatii tehnice – de preferat
  • Experienta in suport vanzari/vanzari – de preferat minim 2-3 ani
  • Abilitati dе comunicare, relationare, prezentare si/sau negociere
  • Abilitati dе identificare rapida a nevoilor clientilor si oferirea dе raspunsuri eficiente si prompte
  • Capacitate dе lucru in echipa in mod eficient, contribuind pozitiv la realizarea rezultatelor
  • Persoana proactiva, dinamica, orientata spre rezultate
  • Cunostinte solide dе utilizare MS Office(Excel Power Point, Outlook)
  • Experienta in utilizare de softuri/solutii ERP

COORDONATOR FLOTA AUTO

COORDONATOR TRANSPORTURI FLOTA

ORAS: BUCURESTI

NUMAR POZITII DESCHISE: 1

 

Responsabilitățile postului:

  • Administreaza flota auto si bugetul alocat(stabilit saptamanal/lunar de superiorul ierarhic) – pe care il raporteaza saptamanal/lunar sefului superiorului ierarhic
  • Planifica, organizeaza si controleaza activitatile legate de transport/curierat
  • Coordoneaza echipa care intocmeste toate documentele si obtine toate actele necesare pentru circulatia legala pe drumurile publice
  • Asigura derularea activitatilor de inmatriculare si radiere din cadrul companiei a masinilor apartinand echipei de management
  • Supravegheaza activitatea conducatorilor auto si raporteaza orice abatere de la normele impuse pe segmentul lui de activitate (consumuri, stare tehnica, km necontorizati, altele solicitate de seful/superiorul ierarhic)
  • Intocmeste si intretine inventarul de echipamente si materiale
  • Implementeaza si gestioneaza sistemele de monitorizare trafic
  • Urmareste modul de intretinere si exploatare a masinilor, starea lor tehnica si de curatenie
  • Stabileste necesarul de piese de schimb si consumabile auto- in baza comunicarilor venite de la soferi/Director Transport
  • Mentine relatia cu societatea de asigurari si urmareste dosarele de dauna
  • Pastreaza legatura cu autoritatile rutiere si furnizorii relevanti
  • Reprezinta societatea in raport cu RAR, Politie si alte autoritati specifice
  • Preia cererile de oferte, le centralizeaza si raporteaza statusul acestora catre seful ierarhic
  • Primeste si confirma comenzile de transport
  • Gaseste solutii optime de desfasurare a transporturilor si comunica solutiile alese catre dep vanzari/achizitii, acolo unde aceasta este cuantificabil
  • Realizeaza rapoarte de activitate si prognozeaza cheltuielile aferente departamentului
  • Urmareste contractele de leasing și mentine legătura cu furnizorii de servicii, negociaza contracte de leasing, dupa caz

Cerințe:

  • Absolvent(a) de studii superioare cu diploma de licenta de lunga durata a unei institutii de invatamant superior profil economic sau tehnic.
  • Atitudine deschisa, pozitiva si constructiva
  • Proactiv, dinamic si adaptabil
  • Seriozitate, responsabilitate si orientare catre client
  • Rationament sanatos si bine structurat
  • Perseverenta in desfasurarea activitatii
  • Capacitate de lucru sub stres si incadrare in termene limita
  • Utilizator al suitei Office (Word, Excel, Outlook)
  • Utilizator al unui sistem ERP
  • Minim 2 ani experienta pe o pozitie similara – conditie obligatorie
  • Permis cat. B, fara cazier judiciar
  • Cunostinte complete cu privire la legislatia referitoare la gestiunea marfii si transportul rutier de marfa.

DIRECTOR VANZARI BUCURESTI
DIRECTOR VANZARI BUCURESTI

ORAS: BUCURESTI

NUMAR POZITII DESCHISE: 1

 

Responsabilitățile postului:

  • Coordoneaza activitatea la nivelul filialelor din Bucuresti.
  • Dezvoltă și implementează strategia de vânzări.
  • Participă activ la planificarea și implementarea strategiei de vânzări.
  • Asista managementul la întâlniri și negocieri cu cliențîi.
  • Urmărește derularea și finalizarea contractelor.
  • Coordonează echipele de vânzări și construiește relații profesionale pe termen lung cu clientii.
  • Mentine legatura directa cu partenerii comerciali.
  • Coordoneaza si sustine echipa de vanzari utilizand abilitati de leadership.
  • Monitorizarea și analiză performanței vânzărilor și propunerea de acțiuni clare pentru îmbunătățirea performanței;
  • Stabilirea obiectivelor de vânzări prin crearea unui forecast și a targetelor anuale de vânzări, proiectând volumul așteptat de vânzări și profitul pentru produsele existente și noi;
  • Evaluează periodic activitatea derulată și rezultatele echipei coordonate și propune metode și căi de îmbunătățire
  • Asigură o bună comunicare între conducerea societății și personalul din subordine.

Cerințe:

  • Absolvent(a) de studii superioare cu diploma de licenta de lunga durata a unei institutii de invatamant superior profil economic sau tehnic.
  • Minimum 10 ani experiență în vânzări de produse sau servicii, dintre care minimum 2 ani în vânzarea în industria materialelor electrice / sanitare / construcții/.
  • Minimum 4 ani experiență în coordonarea, cresterea si dezvoltarea unor segmente din piata.
  • Mod de lucru dinamic și participativ, ești motivat de mixtul activităților de birou (analize, rapoarte ședințe) cu cele de teren (vizite clienți, coach echipe).
  • Excelente abilități de Office și experiență de lucru cu sistem ERP, CRM, BI
  • Experiență în realizare de bugete, targete, rapoarte și analiză și sinteză a vânzărilor.
  • Disponibilitate pentru deplasări în țară
  • Foarte bune abilităţi de prezentare la nivel profesional
  • Foarte bune abilitaţi de rezolvare a problemelor
  • Foarte bune abilităţi de comunicare
  • Fluenta in limba engleza
LUCRATOR COMERCIAL IN DEPOZIT

LUCRATOR COMERCIAL IN DEPOZIT

ORAS: BUCURESTI, GALATI, CLUJ

NUMAR POZITII DESCHISE: 10

 

Responsabilitățile postului:

  • Descarca marfa
  • Verifica marfa primita – din punct de vedere calitativ si cantitativ.
  • Efectueaza receptia fizica a marfurilor la intrarea in depozitul firmei.
  • Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor.
  • Aranjeaza marfa pe rafturi, conform specificatiilor logistice.
  • Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii.
  • Incarca marfa in masina, respectand graficul de livrare.
  • Verifica impreuna cu soferul conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.
  • Respecta organizarea spatiilor de depozitare, pastreaza ordinea si curatenia spatiului in care isi desfasoara activitatea
  • Participa la activitatea de inventar derulata de companie.
  • Pastreaza in stare de functionare (prin utilizarea corecta) instrumentele de lucru pe care le utilizeaza.
  • Respecta prevederile Regulamentului Intern, a legislatiei in domeniu, procedurile de lucru, precum si celelalte reguli si regulamente existente in companie, dispozitii, decizii si hotarari ale Conducerii.

Cerințe:

  • Are experienta de lucru intr-un depozit de materii prime si materiale (constituie un avantaj important);
  • Are cunostinte teoretice si practice in domeniul pregatirii unor livrari, a gestionarii unui stoc de produse;
  • Este o persoana responsabila, corecta, onesta si muncitoare;I
  • Intelege importanta responsabilitatilor care ii sunt atribuite si le abordeaza ca atare, stie sa prioritizeze sarcinile in functie de importanta lor.

OPERATOR PC DEPOZIT

OPERATOR PC DEPOZIT (BACK OFFICE)

ORAS: BUCURESTI (SEDIUL CENTRAL, DEPOZIT)

NUMAR POZITII DESCHISE: 1

Candidatul ideal este o persoana motivata, bine organizata si care pune clientul pe primul loc.

  • Ce asteptam de la tine:
  • Organizat si atent la detalii;
  • Sa iti placa sa lucrezi cu documente
  • Sa stii sa lucrezi intr-un sistem ERP ( preferabil Senior ), sau sa ai capacitate de a invata acest lucru
  • Cunostinte de operare in WMS – reprezinta avantaj.
  • Sa ai minim studii medii
  • Atitudine pozitiva, centrata pe client;
  • Responsabilitati:Ofera suport echipei de vanzari, reprezand interfata dintre activitatea din depozit si transportul comenzilor catre filiale;
  • Receptii in ERP;
  • Operarea in sistemul ERP a livrarilor directe de la furnizori catre filiale
  • Gestioneaza procesarea comenzilor de transfer catre filiale;
  • Opereaza diferentele de la procesele verbale de receptie;
  • Gestioneaza si opereaza retururile de marfa.
  • Asigura gestionarea materialelor auxiliare pentru activitatea depozitului.

PROJECT MANAGER
PROJECT MANAGER – SECTOR ELECTRIC

ORAS: BUCURESTI

NUMAR POZITII DESCHISE: 1

 

Responsabilitățile postului:

  • Identifica si capitalizeaza oportunitatile de afaceri din segmentele de piata strategice((Rezidential, Constructii si Mentenanta Industriala, Sanatate, Agricultura, Invatamant, Cablare Structurata, Infrastructura, Lucrari Publice, BMS, etc
  • Identifica si dezvolta relatii de colaborare cu persoanele de decizie din domeniile sus mentionate
  • Prospecteaza piata constructiilor in vederea identificarii proiectelor noi
  • Colaboreaza cu departamentul Financiar pentru stabilirea bonitatii financiare a clientilor
  • Colaboreaza cu Directorii de Filiala, cu reprezentantii departamentelor Vanzari, Tehnic & Ofertare pentru valorificarea tuturor oportunitatilor si pentru maximizarea nivelului serviciilor oferite Clientilor
  • Dezvolta relatii de colaborare, prezinta si sustine solutiile CONSOLIGHT la Investitori, Arhitecti, Antreprenori, Firmele de Constructii si Instalatii
  • Negociaza conditiile contractuale(daca acestea nu exista) sau /si se asigura de respectarea acestora
  • Colaboreaza cu furnizorii strategici pentru oferirea de solutii complete si complexe
  • Ofera suport clientilor pe parcursul derularii contractului
  • Se asigura de PIF a proiectului
  • Intocmeste rapoarte de activitate
  • Actualizeaza baza de date a proiectelor

Cerințe:

  • Studii superioare- profil tehnic (Automatizari, Electrotehnica, Energetica, Instalatii electrice, Inginerie electrica) reprezinta un avantaj;
  • Experienţă în domeniul materialelor electrice;
  • Experienta indezvoltare de proiecte,vanzari dе minim 5 ani;
  • Experienta pe un post similar dе minim 3 ani;
  • Abilitati dе comunicare, relationare, prezentare si negociere;
  • Abilitati dе identificare rapida a potentialului clientilor si dezvoltarea colaborarii;
  • Persoana proactiva, dinamica, orientata spre rezultate;
  • Cunostinte solide dе utilizare MS Office (Excel Power Point, Outlook)
  • Permis auto categoria B
RETAIL CHANNEL MANAGER

RETAIL CHANNEL MANAGER

Oras: Bucuresti

 

Responsabilitățile postului:

  • Mentine si dezvolta relatia cu clientii strategici.
  • Identifica proiectele in derulare ale clientilor strategici si ale prospectilor si ii abordeaza cu scopul de a le afla nevoile si a le propune solutii adecvate, in vederea cresterii volumelor de vanzari pe proiecte speciale.
  • Efectueaza vizite periodice la clienti si la prospecti, in conformitate cu politica companiei, pentru a promova produsele si serviciile/solutiile din portofoliul Consolight, in vederea semnarii de noi comenzi si contracte comerciale.
  • Negociaza, incheie si raspunde de respectarea contractelor comerciale cu clientii,
  • Respecta politica comerciala pentru segmentele de clienti pe care le abordeaza si se asigura ca obtine cele mai bune conditii pentru Consolight (pret, adaos, termene de plata, volume, etc).
  • Prospecteaza zona geografica desemnata, mapeaza atat proiectele active cat si pasive si realizeaza baza de date cu proiectele respective.
  • Identifica si contacteaza noi prospecti in zona geografica desemnata, cu scopul de a semna contracte comerciale si de a dezvolta portofoliul de clienti activi.
  • Asigura urmarirea evolutiei si suportul local tehnic si comercial pentru portofoliul de proiecte pe care il gestioneaza.
  • Urmareste derularea contractelor comerciale si raspunde de respectarea tuturor clauzelor contractuale negociate cu clientii.
  • Inainte de intocmirea ofertei catre client se asigura ca este solvabil din punct de vedere financiar prin solicitarea verificarii acestuia de catre departamentul financiar.
  • Implementeaza planurile de actiune agreate cu managerul direct.
  • Promoveaza o imagine pozitiva a brandului companiei si a produselor din portofoliul acesteia, atat in interactiunea cu clientii, furnizorii si partenerii de afaceri, cat si in toate relatiile de serviciu cu membri echipei Consolight.

Cerințe:

  • Absolvent(a) de studii superioare cu diploma de licenta de lunga durata a unei institutii de invatamant superior profil economic sau tehnic.
  • Minimum 10 ani experiență în vânzări de produse sau servicii, dintre care minimum 2 ani în vânzarea în industria materialelor electrice / sanitare / construcții/.
  • Minimum 4 ani experiență în coordonarea, cresterea si dezvoltarea unei echipe de vânzări.
  • Mod de lucru dinamic și participativ, ești motivat de mixtul activităților de birou (analize, rapoarte ședințe) cu cele de teren (vizite clienți, coach echipe).
  • Excelente abilități de Office și experiență de lucru cu sistem ERP, CRM, BI
  • Experiență în realizare de bugete, targete, rapoarte și analiză și sinteză a vânzărilor.
  • Disponibilitate pentru deplasări în țară
  • Foarte bune abilităţi de prezentare la nivel profesional
  • Foarte bune abilitaţi de rezolvare a problemelor
  • Foarte bune abilităţi de comunicare
  • Fluenta in limba engleza

 

SPECIALIST ACHIZITII
SPECIALIST ACHIZITII – ENTRY LEVEL

ORAS: BUCURESTI

NUMAR POZITII DESCHISE: 2

 

Responsabilitățile postului:

Asigura suportul operational Managerilor de Produs.

  • Administrează nomenclatorul de articole;
  • Propune și implementează noi produse în gama.
  • Respectă termenele contractuale cu furnizorii, selecționează și negociază condițiile comerciale, menține și dezvoltă relația cu partenerii, urmărind îmbunătățirea condițiilor de achiziție per categorie / furnizor.
  • Gestionează achizițiile și stocurile de marfă pentru furnizorii și categoriile de produse administrate.
  • Identifica și transmite soluții tehnice către departamentele interne, asigurând suport tehnic, în calitate de expert, cu privire la produsele din categoria alocată
  • Efectuează cu regularitate studii de piață și analiză concurenței, pe produsele din categoria alocată;
  • Rezolva reclamațiile la adresa furnizorilor (comerciale; neconformități marfă: retururi  comerciale și retururi defecte; acțiuni de lichidare și casare produse);
  • Să introducă în sistemul informatic comenzile de achiziție și să le urmărească la toate nivelurile astfel încât să se asigure de aprovizionarea acestora în cele mai optime condiții;
  • Constituirea, asigurarea și verificarea unui stoc optim de marfă;

Cerințe:

  • Absolvent(a) de studii superioare cu diplomă de licență de lungă durata a unei instituții de învățământ superior profil tehnic ( constructii, electrotehnică, instalații electrice), de preferat.
  • Excelente abilități de Office și experiență de lucru cu sistem ERP, CRM
  • Foarte bune abilităţi de analiză și sinteză.
  • Foarte bune abilitaţi de rezolvare a problemelor
  • Foarte bune abilităţi de comunicare și negociere
  • Bune cunoștințe de limba engleză
__________________________________________________________________________________________________________________________________________

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Prin transmiterea datelor dvs. personale prin corespondenta electronica adresata oricaror adrese de email cu terminatia “consolight.ro”, prin intermediul retelelor de socializare sau prin aplicarea in cadrul unei platforme online de locuri de munca, va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate de companiile din cadrul Consolight Com.
Prelucrarea datelor se va face in scopul angajarii dvs. in compania Consolight Com. Potrivit legislatiei in vigoare, aveti dreptul de a ne solicita accesul la datele dvs. personale, rectificarea sau stergerea acestora (in masura in care acest lucru nu contravine legii), restrictionarea prelucrarii sau portabilitatea acestora. De asemenea, aveti dreptul de a va opune prelucrarii si de a depune o plangere in fata autoritatii in domeniu. In categoria datelor personale intra: nume, prenume, CNP, varsta, sex, etnie, rasa, orientare politica, religioasa, starea de sanatate, adresa de domiciliu, reședința, adresa de e-mail, ocupația, venitul, fotografie, adresa IP, orice alt tip de date care se pot corela pentru a duce la identificarea unei persoane.
Pentru orice sesizare cu privire la prelucrarea datelor personale de catre Consolight Com, va rugam sa va adresati ofiterului nostru de protectie a datelor personale la office@consolight.ro

Categorii

  • Evenimente
  • Noutati

Ajutor

Termeni si conditii
Politica de confidentialitate
Politica cookie

Abonare Newsletter !

Articole recente

  • MOSAIC, un design nou pentru proiecte comerciale
  • Conectează simplu toate echipamentele de acasă
  • Platforma mySchneider
  • Panouri LED Kanlux
  • Panou LED încastrat

Teme de interes

aparataj modularassmannbecuri LEDbenzi LEDcabinete de servercablare structuratacablu ftpcablu utpcablu voce-datecimcoconecticaconsultanta in iluminatdigitusElmaxevenimentFegime RomaniaGewissI.E.A.S.ieasiluminat ledinesainstalatii electriceledled lightingLegrandLighting SolutionsmySchneider Rewardspanou LEDPhilips LEDPrezentare Consolightprotectie instalatii electriceRevista Electricianulrofmarofmexscule de manascule electricescule pentru dezizolatsisteme electrotehnicesolutii iluminatspecialisti in iluminatspoturi LEDStand CONSOLIGHTsurubelnitetuburi LEDUPS-uri
  • Home
  • Termeni si conditii
  • Contact
© 2018 - Toate drepturile rezervate CONSOLIGHT COM S.R.L.